Strona główna

Wyszukiwarka

szukaj

Subskrypcja

zapisz

PORADNIK HANDLOWCA - CZERWIEC 2012

Na str. 49 w dziale Aktualności zamieszczona została informacja dotycząca Biesiady handlowej, która odbyła się 25 maja na terenie Dworu Ostoya w Jasionce. Tradycyjnie składała się ona z dwóch części: handlowej i biesiadnej. Piknik poprzedzony został licznymi konferencjami zorganizowanymi przez PSH Nasz Sklep. Podczas Biesiady swoją ofertę zaprezentowało ponad 130 wystawców.

WIADOMOŚCI HANDLOWE - MAJ 2012

W artykule zatytułowanym  „Biedronka już nie jest najtańsza” zamieszczony został Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych. W rankingu tym wyraźnie widać, które szyldy są najbardziej dynamiczne. W jedenastej edycji rankingu Nasz Sklep zajął 32. miejsce, natomiast w Rankingu sieci detalicznych pod względem formatu w kategorii sklepy spożywcze (małe, średnie, duże) 8. miejsce.

ŻYCIE HANDLOWE - MAJ 2012

Na str. 16 w artykule zatytułowanym „Grupa Specjał szykuje się do skoku” zamieszczona została rozmowa z Robertem Krzakiem, dyrektorem ds. rozwoju oraz członkiem zarządu Grupy Kapitałowej Specjał na temat funkcji, którą zaczął pełnic oraz planów GK Specjał. Pan Robert Krzak został bowiem dyrektorem ds. rozwoju – czyli objął całkowicie nowe stanowisko  w strukturze Specjału. Zadania jakie wykonuje są inne niż zarządzanie operacyjne firmą. To ostatnie pozostaje w gestii prezesa, natomiast Pan Robert ma pomóc w skokowym rozwoju biznesu. Jak sam podkreśla- Jesteśmy zainteresowani szybkim rozwojem na ogólnopolską skalę. Realia polskiego rynku są takie, że wymuszają na nas konieczność szybkiego wzrostu. Specjał natomiast da silny impuls konsolidacyjny nie tylko w hurcie, ale i w detalu.  

PORADNIK HANDLOWCA - KWIECIEŃ 2012

W artykule zatytułowanym „FMCG – kolejny rok inwestycji” wypowiedź Macieja Kowalskiego, Prezesa Zarządu Handlu Polskiego SA na temat trendów kształtujących rynek FMCG. Handel Polski na rok 2012 zaplanował intensyfikację działań mających na celu dynamiczny rozwój grupy. Działania te poprzedzone zostały weryfikacjami umów z dostawcami. Działania te mają mieć bezpośrednie przełożenie na oryginalność oferty dla sklepu oraz na jego rentowność. Tradycyjne sklepy detaliczne to wciąż ogromny i jak podkreślają producenci, nierzadko jedyny rentowny odbiorca, któremu w obecnej sytuacji należy pomóc.

ŻYCIE HANDLOWE - KWIECIEŃ 2012

Informacja dotycząca kolejnego etapu Konkursu Przeboje FMCG 2012. Jury, w którym zasiada m.in. Krzysztof Tokarz, Prezes Grupy Kapitałowej Specjał, musi zadecydować, które z blisko 300 zgłoszonych produktów przejdą do kolejnego etapu konkursu. Jurorzy oceniają takie cechy produktów, jak: innowacyjność, opakowanie, adekwatność ceny do jakości, wsparcie marketingowe, dostępność.

WIADOMOŚCI HANDLOWE - KWIECIEŃ 2012

"Dogonić Eurocash" - Handel Polski chce integrować hurt. W nowych warunkach rynkowych, jakie zaistniały po połączeniu się Eurocashu i Tradisu, konsolidacja w hurcie jeszcze przyspieszy. Rolę znaczącego integratora chce przyjąć na siebie spółka Handel Polski. Maciej Kowalski, nowy prezes Handlu Polskiego uważa, że w dłuższej perspektywie mniejsze hurtownie nie mają szans w samotnej walce o klienta. Obecnie partnerami projektu jest osiem firm hurtowych z całego kraju - od Koszalina po Opole - oraz wszystkie oddziały Grupy Kapitałowej Specjał. Handel Polski jest "miękkim konsolidatorem", który nie narzuca partnerom swojej wizji integracji. Ale jest też miejscem poznawania siebie nawzajem, co może w przyszłości prowadzić do konsolidacji kapitałowej. Chcemy integrować polski hurt i do tego sprowadzamy swoje działania - podsumowuje Maciej Kowalski. 

HANDEL - KWIECIEŃ 2012

W artykule zatytułowanym " Hurtem, mości panowie" o przejęciu przez Eurocash Tradisu, które jest bez wątpienia wyzwaniem dla pozostałych graczy na rynku, w tym także dla Specjału. Specjał działa w sześciu województwach, dostarczając ze swoich magazynów towary do ponad 11 tys. sklepów. Jest również operatorem sieci franczyzowej Nasz Sklep, do której pod koniec ubiegłego roku należało ponad 1 800 placówek. Przejęcie Tradisu zasadniczo zmieniło sytuację nie tylko na rynku hurtowym, ale też detalicznym - podkreśla Robert Krzak, od początku tego roku dyrektor ds. rozwoju i członek zarządu spółki Specjał. Specjał ma pomysł, jak można starać się o przywrócenie równowagi.

POLAND & CEE RETAIL SUMMIT - 21-22 MARCA 2012

Kongres „POLAND & CEE RETAIL SUMMIT” jest najważniejszym spotkaniem branżowym sektora handlu detalicznego i FMCG, stąd też obecność Specjału w tym wydarzeniu. Krzysztof Tokarz, Prezes Zarządu GK Specjał, wziął udział w dyskusji panelowej pt. Rynek spożywczy 2012 – zmieniające się zasady gry i implikacje dla biznesu a Robert Krzak, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Rozwoju GK Specjał, który wystąpił w roli prelegenta w ramach jednej z czterech sesji tematycznych –Inspiracje w handlu detalicznym oraz FMCG - „Sieć handlowa jako producent asortymentu, kiedy ten scenariusz się ziści w Polsce i jak się na ten scenariusz przygotować” oraz  uczestniczył w dyskusji panelowej pt. Asortyment dostosowany do oczekiwań klientów – oferta produktowa, która będzie rozwijana przez detalistów.

HANDEL - LUTY 2012

W artykule zatytułowanym „Nasz Sklep chce być Premium” o rozwoju nowej formuły franczyzy. Na koniec 2011 r. Specjał miał prawie 1,8 tys. placówek pod szyldem Nasz Sklep działających w ramach miękkiej franczyzy i 40 placówek z logo Nasz Sklep Delikatesy Premium. Jan Sałata, wiceprezes PSH Nasz Sklep, zapowiada, że w 2012 r. do obu formatów sieć chciałaby przyłączyć w sumie ok. 500 sklepów.– Do sieci Nasz Sklep przyjmujemy sklepy od 70 mkw. wzwyż, które wykazują się płynnością finansową, a przede wszystkim chęcią współpracy. Delikatesy Premium są z założenia trochę większe – od 100 mkw., mają też wyższy standard wizualizacji i jednolite zasady ekspozycji – informuje Jan Sałata. W obu przypadkach franczyzobiorcy mogą liczyć na wsparcie operatora przy otwarciu placówki, dostosowanie jej do standardów sieci, zatowarowanie, a także wsparcie marketingowe i opiekę przedstawicieli firmy w zakresie merchandisingu itp.

GAZETA CODZIENNA NOWINY - 24-26 LUTEGO 2012

W artykule  „Mieszkańcy mają wygody i poczucie bezpieczeństwa” można przeczytać o osiedlu Zawiszy zaprojektowanym i zrealizowanym z myślą o komforcie i bezpieczeństwie. Na osiedlu zamontowany jest całodobowy monitoring wizyjny. Na każdym budynku, a także w garażach podziemnych, znajduje się kilkadziesiąt kamer, które 24 godziny na dobę monitorują cały obszar osiedla. Wszystkie informacje z kamer na bieżąco spływają do centrum monitoringu firmy Specjał, gdzie pracownicy ochrony czuwają nad bezpieczeństwem mieszkańców. Również cały czas w pogotowiu jest grupa interwencyjna, która w razie potrzeby może pojawić się na osiedlu w ciągu kilku minut.

1  Poprzednia  48  49  50  51  52  53  54  55  56  Nastepna  57

Grupę Kapitałową Specjał tworzą:

CENTRALA SPECJAŁ RZESZÓW
SPECJAŁ ODDZIAŁ RZESZÓW (FRANCO)
SPECJAŁ ODDZIAŁ CZELADŹ
SPECJAŁ ODDZIAŁ WROCŁAW
SPECJAŁ ODDZIAŁ WROCŁAW
SPECJAŁ ODDZIAŁ LUBLIN
SPECJAŁ ODDZIAŁ KRAKÓW
SPECJAŁ ODDZIAŁ KRAKÓW
SPECJAŁ ODDZIAŁ TOMASZÓW LUBELSKI
SPECJAŁ ODDZIAŁ WARSZAWA
SPECJAŁ ODDZIAŁ LESZNO
SKLEPY WŁASNE LUBAZO
SPECJAŁ ODDZIAŁ KĘDZIERZYN-KOŹLE
SPECJAŁ ODDZIAŁ MSZANA DOLNA
SPECJAŁ ODDZIAŁ GDAŃSK
SPECJAŁ ODDZIAŁ ŁÓDŹ
SPECJAŁ ODDZIAŁ SZCZECIN
POLSKA SIEĆ FRANCZYZOWA NASZ SKLEP
DELIKATESY PREMIUM NASZ SKLEP
DELIKATESY SEZAM
LIVIO
CEZAL RZESZÓW
CEZAL ŚLĄSKI
SPECJAŁ OCHRONA
SPECJAŁ FINANSE
NASZ SKLEP OCHRONA
ARMA KROSNO
HANDEL POLSKI
RABAT DETAL
SIEĆ ALIGATOR
SPECJAŁ ODDZIAŁ RADOM
SPECJAŁ ODDZIAŁ ZIELONA GÓRA
SPECJAŁ ODDZIAŁ LUBLIN

© Copyright 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone dla Specjał. | Mapa serwisu | Polityka cookies

Powered by: CMS Edito

Realizacja: Ideo,

Website Security Test