Strona główna

Wyszukiwarka

szukaj

Subskrypcja

zapisz

WIADOMOŚCI HANDLOWE - KWIECIEŃ 2012

"Dogonić Eurocash" - Handel Polski chce integrować hurt. W nowych warunkach rynkowych, jakie zaistniały po połączeniu się Eurocashu i Tradisu, konsolidacja w hurcie jeszcze przyspieszy. Rolę znaczącego integratora chce przyjąć na siebie spółka Handel Polski. Maciej Kowalski, nowy prezes Handlu Polskiego uważa, że w dłuższej perspektywie mniejsze hurtownie nie mają szans w samotnej walce o klienta. Obecnie partnerami projektu jest osiem firm hurtowych z całego kraju - od Koszalina po Opole - oraz wszystkie oddziały Grupy Kapitałowej Specjał. Handel Polski jest "miękkim konsolidatorem", który nie narzuca partnerom swojej wizji integracji. Ale jest też miejscem poznawania siebie nawzajem, co może w przyszłości prowadzić do konsolidacji kapitałowej. Chcemy integrować polski hurt i do tego sprowadzamy swoje działania - podsumowuje Maciej Kowalski. 

HANDEL - KWIECIEŃ 2012

W artykule zatytułowanym " Hurtem, mości panowie" o przejęciu przez Eurocash Tradisu, które jest bez wątpienia wyzwaniem dla pozostałych graczy na rynku, w tym także dla Specjału. Specjał działa w sześciu województwach, dostarczając ze swoich magazynów towary do ponad 11 tys. sklepów. Jest również operatorem sieci franczyzowej Nasz Sklep, do której pod koniec ubiegłego roku należało ponad 1 800 placówek. Przejęcie Tradisu zasadniczo zmieniło sytuację nie tylko na rynku hurtowym, ale też detalicznym - podkreśla Robert Krzak, od początku tego roku dyrektor ds. rozwoju i członek zarządu spółki Specjał. Specjał ma pomysł, jak można starać się o przywrócenie równowagi.

POLAND & CEE RETAIL SUMMIT - 21-22 MARCA 2012

Kongres „POLAND & CEE RETAIL SUMMIT” jest najważniejszym spotkaniem branżowym sektora handlu detalicznego i FMCG, stąd też obecność Specjału w tym wydarzeniu. Krzysztof Tokarz, Prezes Zarządu GK Specjał, wziął udział w dyskusji panelowej pt. Rynek spożywczy 2012 – zmieniające się zasady gry i implikacje dla biznesu a Robert Krzak, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Rozwoju GK Specjał, który wystąpił w roli prelegenta w ramach jednej z czterech sesji tematycznych –Inspiracje w handlu detalicznym oraz FMCG - „Sieć handlowa jako producent asortymentu, kiedy ten scenariusz się ziści w Polsce i jak się na ten scenariusz przygotować” oraz  uczestniczył w dyskusji panelowej pt. Asortyment dostosowany do oczekiwań klientów – oferta produktowa, która będzie rozwijana przez detalistów.

HANDEL - LUTY 2012

W artykule zatytułowanym „Nasz Sklep chce być Premium” o rozwoju nowej formuły franczyzy. Na koniec 2011 r. Specjał miał prawie 1,8 tys. placówek pod szyldem Nasz Sklep działających w ramach miękkiej franczyzy i 40 placówek z logo Nasz Sklep Delikatesy Premium. Jan Sałata, wiceprezes PSH Nasz Sklep, zapowiada, że w 2012 r. do obu formatów sieć chciałaby przyłączyć w sumie ok. 500 sklepów.– Do sieci Nasz Sklep przyjmujemy sklepy od 70 mkw. wzwyż, które wykazują się płynnością finansową, a przede wszystkim chęcią współpracy. Delikatesy Premium są z założenia trochę większe – od 100 mkw., mają też wyższy standard wizualizacji i jednolite zasady ekspozycji – informuje Jan Sałata. W obu przypadkach franczyzobiorcy mogą liczyć na wsparcie operatora przy otwarciu placówki, dostosowanie jej do standardów sieci, zatowarowanie, a także wsparcie marketingowe i opiekę przedstawicieli firmy w zakresie merchandisingu itp.

GAZETA CODZIENNA NOWINY - 24-26 LUTEGO 2012

W artykule  „Mieszkańcy mają wygody i poczucie bezpieczeństwa” można przeczytać o osiedlu Zawiszy zaprojektowanym i zrealizowanym z myślą o komforcie i bezpieczeństwie. Na osiedlu zamontowany jest całodobowy monitoring wizyjny. Na każdym budynku, a także w garażach podziemnych, znajduje się kilkadziesiąt kamer, które 24 godziny na dobę monitorują cały obszar osiedla. Wszystkie informacje z kamer na bieżąco spływają do centrum monitoringu firmy Specjał, gdzie pracownicy ochrony czuwają nad bezpieczeństwem mieszkańców. Również cały czas w pogotowiu jest grupa interwencyjna, która w razie potrzeby może pojawić się na osiedlu w ciągu kilku minut.

ŻYCIE HANDLOWE - STYCZEŃ/LUTY 2012

News „Specjał przejmuje lubelskie Lubazo”. Lubazo jest hurtownią ogólnospożywczą, która ma w swojej ofercie asortyment suchy, nabiał oraz alkohol. Należy do niej magazyn o powierzchni 2 tys. mkw. oraz 13 sklepów. Firma zatrudnia 90 osób, a jej obroty sięgają 30 mln zł rocznie. Przejęcie Lubazo to kolejny krok w konsekwentnie realizowanej strategii Specjału, zakładającej sukcesywne umacnianie pozycji rynkowej.

HANDLOWIEC - STYCZEŃ/LUTY 2012

News dotyczący przejęcia przez Grupę Kapitałową Specjał działającej na terenie województwa lubelskiego firmy Lubazo, hurtowni ogólnospożywczej posiadającej w swojej ofercie asortyment suchy, nabiał oraz alkohol. Firma zatrudnia 90 osób i prowadzi własną sieć sklepów spożywczych.

HANDLOWIEC - STYCZEŃ/LUTY 2012

"Spełnienie Marzeń dzięki Naszemu Sklepowi” – informacja dotycząca kończącego się w grudniu programu lojalnościowego organizowanego przez PSH Nasz Sklep, który wzbudza wielkie zainteresowanie wśród klientów. Franczyzodawców przyciągają przejrzyste zasady i prosta konstrukcja rozliczeń. Konferencje to możliwość pozyskania nowych kontaktów handlowych, zawarcia ciekawych znajomości oraz integracja.

DETAL DZISIAJ - STYCZEŃ 2012

Reklama Polskiej Sieci Handlowej Nasz Sklep oraz Nasz Sklep Delikatesy Premium, która franczyzobiorcom oferuje m.in.: atrakcyjne warunki handlowe, szeroką ofertę marki własnej, dogodne warunki wyposażenia sklepów, niskie koszty uczestnictwa w sieci, programy lojalnościowe oraz liczne promocje. Obecnie do sieci należy 1 800 sklepów. Firma reprezentuje wyłącznie polski kapitał.

HANDEL - STYCZEŃ 2012

W artykule zatytułowanym „Tkają swoją przyszłość” raport specjalny nt. franczyzy. 30 największych sieci franczyzowych skupia już w sumie 18 tys. małych i średnich sklepów spożywczych. Od jakiegoś czasu wiele polskich sieci skłania się ku „utwardzaniu” franczyzy. Na rozwój tego typu współpracy z partnerami stawia również Specjał, operator 1,8 tys. miękkofranczyzowych Naszych Sklepów. Obecnie działa 40 twardych Naszych Sklepów Premium. Jak podkreśla prezes GK Specjał, Krzysztof Tokarz wielu polskich detalistów nie jest jeszcze gotowych na tak ścisły związek z operatorem, dlatego prognozuje się że w przyszłym roku miękka sieć Nasz Sklep powiększy się o kilkaset placówek. Z kolei na kolejnych stronach zamieszczono ranking sieci franczyzowych wg liczby placówek. Polska Sieci Handlowa Nasz Sklep zajęła 3. miejsce z liczbą 1 766 sklepów na koniec 2011 r.

1  Poprzednia  50  51  52  53  54  55  56  57  58  Nastepna  59

Grupę Kapitałową Specjał tworzą:

CENTRALA SPECJAŁ RZESZÓW
SPECJAŁ ODDZIAŁ RZESZÓW (FRANCO)
SPECJAŁ ODDZIAŁ CZELADŹ
SPECJAŁ ODDZIAŁ WROCŁAW
SPECJAŁ ODDZIAŁ LUBLIN
SPECJAŁ ODDZIAŁ KRAKÓW
SPECJAŁ ODDZIAŁ TOMASZÓW LUBELSKI
SPECJAŁ ODDZIAŁ WARSZAWA
SPECJAŁ ODDZIAŁ LESZNO
SPECJAŁ ODDZIAŁ KRAPKOWICE
SPECJAŁ ODDZIAŁ MSZANA DOLNA
SPECJAŁ ODDZIAŁ LUBLIN
SPECJAŁ ODDZIAŁ GDAŃSK
SPECJAŁ ODDZIAŁ ŁÓDŹ
SPECJAŁ ODDZIAŁ SZCZECIN
SPECJAŁ ODDZIAŁ RADOM
SPECJAŁ ODDZIAŁ ŚREM
SPECJAŁ ODDZIAŁ ZIELONA GÓRA
SPECJAŁ ODDZIAŁ OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
SPECJAŁ ODDZIAŁ ZIELONA GÓRA
POLSKA SIEĆ FRANCZYZOWA NASZ SKLEP
DELIKATESY PREMIUM NASZ SKLEP
DELIKATESY SEZAM
LIVIO
CEZAL RZESZÓW
CEZAL ŚLĄSKI
SPECJAŁ OCHRONA
SPECJAŁ FINANSE
NASZ SKLEP OCHRONA
ARMA KROSNO
HANDEL POLSKI
RABAT DETAL
SIEĆ ALIGATOR

© Copyright 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone dla Specjał. | Mapa serwisu | Polityka cookies

Powered by: CMS Edito

Realizacja: Ideo,

Website Security Test