Strona główna

Wyszukiwarka

szukaj

Subskrypcja

zapisz

Jestem klientem Specjał - jak mam zacząć korzystać z eHurtowni?

Zgłoś się do swojego opiekuna bądź bezpośrednio do serwisu eHurtownia na mail lub telefon 603 306 673. W ramach zgłoszenia przygotuj dane firmy (NIP, nazwę, adres) oraz dane z ostatniej faktury ze Specjał.

 

Nie jestem klientem Specjał - czy mogę otrzymać dostęp do eHurtowni?

eHurtownia to platforma z indywidualnymi warunkami dla kontrahenta współpracującego ze Specjał. Aby otrzymać dostęp do eHurtowni należy w pierwszej kolejności rozpocząć współpracę ze Specjał. W zakładce kontakt znajdziesz namiary na oddziały w całej Polsce.

 

Mam problem z eHurtownią - gdzie się zwrócić?

Zadzwoń do serwisu eHurtownia Specjał na numer 603 306 673 lub napisz wiadomość na mail . Konsultanci pomogą Ci rozwiązać problem. Godziny pracy serwisu to dni robocze w godzinach 8-16 (dyżur do 19 dla obsługi przypadków awaryjnych)

 

Mam kolektor danych - czy mogę go wykorzystać żeby tworzyć zamówienia w eHurtowni?

TAK. Kolektor danych to bardzo prosta i przyjemna forma tworzenia zamówień, która w dodatku jest znana większości załóg sklepowych. Kolektory są z reguły wykorzystywane do przyjmowania dostaw lub inwentaryzacji, nie ma jednak żadnych przeciwwskazań aby z listy towarów tworzonych poprzez kolektor powstało zamówienie. Jeżeli chcesz wykorzystywać to rozwiązanie zgłoś się do serwisu eHurtownia Specjał na numer 603 306 673 lub napisz wiadomość na mail . Konsultanci zdalnie skonfigurują działanie Twojego kolektora aby możliwe było ściąganie danych do eHurtowni. Chcąc udostępnić połączenie zdalne ściągnij program do pomocy zdalnej z zakładki POMOC.

 

Wykorzystuje program sklepowy - czy mogę przenieść zamówienia do eHurtowni?

TAK. Jeżeli tworzysz zamówienia do dostawców w swoim programie sklepowym to ich wykorzystanie - by nie musieć przepisywać danych do platformy albo przedyktowywać przedstawicielowi - w większości systemów jest możliwe. Wystarczy dokonać exportu takiego zamówienia do pliku a następnie wczytać go po stronie eHurtowni.

 

Czy eHurtownia wyliczy dokładne ceny na zamawianych towarach?

TAK. Konto do eHurtowni działa w kontekście konkretnego punktu handlowego. Wszystko co widzisz w eHurtowni to Twoje indywidualne warunki handlowe.

 

Jak mogę sprawdzić jaka będzie realizacja zamówienia?

W module historii zamówień. Widoczne są tam wszystkie zamówienia wysłane przez eHurtownię i nie tylko – możliwy jest podgląd również zamówień tworzonych przez przedstawiciela handlowego Specjał, biuro obsługi klienta oraz przedstawiciela handlowego producenta.

W maksymalnie 10 minut od złożenia zamówienia w eHurtowni, na bazie możliwych na dany moment do rezerwacji stanów magazynowych zamawianych towarów pojawia się w eHurtowni status realizacji zamówienia wraz z ilościami zrealizowanymi/brakami realizacji.

 

jak mogę sprawdzić stan płatności?

eHurtownia offline: w module Informacje >> płatności

eHurtownia online (strona internetowa): w module finanse >> płatności

Widoczne są tam wszystkie nierozliczone płatności wraz z terminami płatności.

 

Czy z eHurtowni mogę ściągnąć faktury w formie elektronicznej?

TAK. W module dokumenty (historia dok.) widoczne są wszystkie Twoje faktury bez względu na to czy pochodzą z zamówień z eHurtowni czy innego źródła.

W ramach eHurtowni offline możliwe jest skonfigurowanie automatycznego ściągania pliku faktury w odpowiednim formacie i miejscu dostosowanym do systemu sklepowego wraz z uruchomieniem programu. Odpowiednia instrukcja video prezentująca jak to zrobić znajduje się pod linkiem

W ramach eHurtowni online możliwe jest z poziomu modułu historii dok. Ściągnięcie wybranych faktur w wybranym formacie.

 

Jak mogę przyspieszyć codzienną pracę związaną z zamówieniami?

Sposobów na przyspieszenie pracy z zamówieniami jest wiele. Jednym z nich jest wykorzystywanie eHurtowni do automatycznych importów zamówień i eksportów faktur. Jeżeli zastanawiasz się czy możemy przyspieszyć pracę w Twoim punkcie handlowym – zadzwoń do nas.

 

Jak skorzystać z promocji w eHurtowni?

Warunki z promocji bezwarunkowych – już od pierwszej sztuki zamawianego towaru (oznaczone poprzez ikonę zielonego ‘P’ przy towarze) – prezentowane są bezpośrednio w ofercie tj. tam gdzie towar jest oznaczony jako biorący udział w promocji prostej w kolumnie cena widoczna jest cena promocyjna.

Występują również promocje pakietowe/warunkowe (oznaczone ikoną czerwonej paczki przy towarze), których udzielenie zależne jest od spełnienia warunków. eHurtownia w drodze przeliczania koszyka weryfikuje czy spełnione są warunki promocji warunkowych. Jeśli tak się stanie, naliczone zostaną w koszyku korzyści – ceny lub dodatkowe towary handlowe.

 

W jaki sposób mogę sprawdzić planowane na przyszłość zmiany cen?

eHurtownia offline: w górnym menu Zamówienia >> Zmiany cen

eHurtownia online (strona internetowa): moduł Zakupy >> cenniki prognozowane.

Widoczne są tam planowane na przyszłość zmiany w cennikach producentów, które wpływają na Twoją cenę towaru.

 

Jak mogę pooglądać gazetkę Specjał na swoim komputerze?

Gazetki publikowane są tylko w eHurtowni online w module Promocje >> Gazetka lub na stronie internetowej Specjał w module działania marketingowe >> gazetki.

 

Jak sprawdzić aktualne ceny promocyjne Specjał?

Lista wszystkich promocji, z których możesz skorzystać znajduje się w module Promocje. Z tego poziomu możliwe jest przeglądanie warunków promocji i korzyści z nich wynikających.

Grupę Kapitałową Specjał tworzą:

CENTRALA SPECJAŁ RZESZÓW
SPECJAŁ ODDZIAŁ RZESZÓW (FRANCO)
SPECJAŁ ODDZIAŁ CZELADŹ
SPECJAŁ ODDZIAŁ WROCŁAW
SPECJAŁ ODDZIAŁ WROCŁAW
SPECJAŁ ODDZIAŁ LUBLIN
SPECJAŁ ODDZIAŁ KRAKÓW
SPECJAŁ ODDZIAŁ KRAKÓW
SPECJAŁ ODDZIAŁ TOMASZÓW LUBELSKI
SPECJAŁ ODDZIAŁ WARSZAWA
SPECJAŁ ODDZIAŁ LESZNO
SKLEPY WŁASNE LUBAZO
SPECJAŁ ODDZIAŁ KĘDZIERZYN-KOŹLE
SPECJAŁ ODDZIAŁ MSZANA DOLNA
SPECJAŁ ODDZIAŁ GDAŃSK
SPECJAŁ ODDZIAŁ ŁÓDŹ
SPECJAŁ ODDZIAŁ SZCZECIN
POLSKA SIEĆ FRANCZYZOWA NASZ SKLEP
DELIKATESY PREMIUM NASZ SKLEP
DELIKATESY SEZAM
LIVIO
CEZAL RZESZÓW
CEZAL ŚLĄSKI
SPECJAŁ OCHRONA
SPECJAŁ FINANSE
NASZ SKLEP OCHRONA
ARMA KROSNO
HANDEL POLSKI
RABAT DETAL
SIEĆ ALIGATOR

© Copyright 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone dla Specjał. | Mapa serwisu | Polityka cookies

Powered by: CMS Edito

Realizacja: Ideo,

Website Security Test