Strona główna

szukaj

KIERUNEK LWÓW - WYJAZD INTEGRACYJNY PRACOWNIKÓW GK SPECJAŁ

05.06.2017

Dla pracowników GK Specjał zorganizowany został wyjazd integracyjny do Lwowa. Wyprawa wystartowała nad ranem w sobotę 20 maja spod siedziby firmy i rano tego samego dnia dotarliśmy do celu.

Poznawanie miasta rozpoczęliśmy od zwiedzania terenu nazywanego przez mieszkańców Lwowa  „Wysokim Zamkiem”. To tutaj  znajduje się Kopiec Unii Lubelskiej, z którego roztacza się niezapomniana panorama Lwowa. Następnie przejechaliśmy autokarem do centrum. Zobaczyliśmy plac i pomnik Adama Mickiewicza, Operę Lwowską oraz liczne świątynie greckokatolickie i ormiańskie.  W przerwie zwiedzania zjedliśmy i nieco się zregenerowali w restauracji „Andra”. Po  dniu pełnym wrażeń udaliśmy się do hotelu Kopa. Tu dzień zakończyliśmy miłym akcentem - imprezą integracyjną. Pyszne przekąski oraz muzyka na żywo wykonywana przez zespół „Starsound” sprzyjały udanej zabawie.

W drugim dniu wycieczki zwiedzanie rozpoczęliśmy od Browaru Lwowskiego, gdzie oprócz oglądania eksponatów można było dowiedzieć się jak zmieniała się produkcja piwa, a także posmakować różnych wyśmienitych trunków. Kolejnym etapem było zwiedzanie cmentarzy: Lwowskiego oraz Łyczakowskiego. Następnie odwiedziliśmy palarnię kawy, po degustacji której udaliśmy się na obiado-kolację do restauracji w centrum miasta. Potem uczestnicy mieli czas wolny na indywidualne zwiedzanie.

Wyjazd okazał się niezapomniany. Pogoda oraz humory uczestnikom dopisywały.

Bardzo dziękujemy za wspólną zabawę i zwiedzanie.  Liczymy na Was przy kolejnych tego typu imprezach!!!

Grupę Kapitałową Specjał tworzą:

CENTRALA SPECJAŁ RZESZÓW
SPECJAŁ ODDZIAŁ RZESZÓW (FRANCO)
SPECJAŁ ODDZIAŁ CZELADŹ
HANDEL POLSKI
RABAT DETAL
Mapa serwisu | Polityka cookies

© Copyright 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone dla Specjał.