14 marca 2024 r. w hotelu Arche odbył się Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy 2024. Konferencja biznesowa skierowana była do menadżerów z sektorów mięsnego i roślinnych alternatyw, ale także przedstawicieli handlu detalicznego i hurtowego, nowych technologii oraz branży usługowej. Jednym z uczestników panelu dyskusyjnego była Pani Teresa Pietrzyk Dyrektor ds. zakupów branży mięsnej Sieci PSH NSZ SKLEP.
Konferencja dotyczyła rynkowych wyzwań, marek własnych, produktów brandowych oraz budowania relacji pomiędzy producentami i handlem.
Główna dyskusja toczyła wokół wojny cenowej pomiędzy uczestnikami rynku, udziale marek własnych w sprzedaży , trendach i kierunkach w tym zakresie. Poruszony został temat również marek własnych oraz jej roli, czy będzie rosła ich rola czy jednak nie , jak to wygląda w kanale nowoczesnym a jak w kanale tradycyjnym ?
Uczestnicy starali się także odpowiedzieć czy trend na roślinne alternatywy w sklepach będzie rósł , czy nie , co z nazewnictwem tych produktów nazwami zarezerwowanymi dla branży mięsnej.