Strona główna

Wyszukiwarka

szukaj

Subskrypcja

zapisz

300 WYSTAWCÓW NA REKORDOWYCH TARGACH SPECJAŁ

08.11.2019

Zakończyła się XXII edycja Targów Biznes -Żywność- Medycyna-Auto Flota Rzeszów 2019 r. Było to rekordowe wydarzenie. Targi odwiedziło 20 tysięcy zwiedzających, na których czekało 300 wystawców z całej Polski i z zagranicy. Wydarzenie zorganizowała GK Specjał oraz sieci franczyzowe: Nasz Sklep, Livio i Rabat Detal.

Tegoroczna edycja Targów ponownie odbyła się w obiekcie G2A Arena Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Województwa Podkarpackiego w Jasionce, który jest obecnie najnowocześniejszym obiektem biznesowym zlokalizowanym na terenie województwa.  Targi po raz 22 otworzył prezes GK Specjał Krzysztof Tokarz. Na ponad 16 tys. metrów kwadratowych powierzchni wystawienniczej zaprezentowały się firmy z różnych branż, m.in.: FMCG, motoryzacyjnej, finansowej, medycznej, poligraficznej, ochrony mienia, wyposażenia wnętrz sklepów, hurtowni i magazynów.

O godzinie 11:00 uroczystą inaugurację z udziałem władz miasta i regionu poprowadził Zygmunt Chajzer. Pierwszy dzień Targów zakończył się uroczystą galą, podczas której goście mogli bawić się m.in. na koncercie gwiazdy wieczoru – zespołu Golec U’Orkiestra.  Dla klientów i odwiedzających Targi przygotowane zostały liczne atrakcje. Jedną z nich był koncert Sławomira, który odbył się drugiego dnia wydarzenia.  

Ogólnopolski Kongres

Równocześnie z Targami odbył się Kongres: „Dokąd zmierza Polski Handel?”, który zgromadził ekspertów, liderów opinii oraz kluczowe postacie w polskim handlu, w tym przedstawicieli kierownictw największych koncernów i firm rynku FMCG. Kongres został zorganizowany przy współpracy pism branżowych: Wiadomości Handlowe, Handel, Hurt i Detal oraz firm analitycznych i badawczych: Centrum Monitorowania Rynku, GFK Polonia, Nielsen, PMR, PwC, a także Akademii Trade Marketingu.

Moderatorami byli redaktorzy najlepszych pism branżowych oraz eksperci firm analitycznych i badawczych. Przez dwa dni odbywały się prezentacje, panele dyskusyjne, debaty poświęcone bieżącej sytuacji w handlu oraz trendom, nowym oczekiwaniom klientów i prognozowanym kierunkom rozwoju. W ramach Kongresu odbyły się m.in. prezentacje:

  • Struktura rynku handlowego w Polsce – dzisiaj i jutro
  • Sklepy po sąsiedzku – perspektywy i szanse
  • Konsument w Polsce AD 2020 – fundamentalne trendy
  • Strategie asortymentowe w czasach dominacji dyskontów: oferta na półce głównym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej
  • Lokalizacja sprzedaży największych kategorii spożywczych
  • Obowiązkowy asortyment w sklepach małoformatowych - dzisiaj i jutro

Ważnym punktem programu były debaty:

  • Przyszłość polskiego handlu – scenariusze i wyzwania – współorganizowana przez magazyn Wiadomości Handlowe, poruszająca szeroką tematykę m.in.: franczyz i sklepów małych formatów jako elementów przewagi polskiego handlu, budowania siły handlu w oparciu o współpracę z dostawcami, współpracy  między polskimi dystrybutorami czy zmian w prawie,
  • Rola franczyzy w handlu tradycyjnym – współorganizowana przez magazyn Wiadomości Handlowe, poruszająca tematykę franczyzy, jej znaczenia w polskim handlu, kierunków rozwoju.
  • Czynniki wpływające na sprzedaż najważniejszych kategorii w sklepach małoformatowych – współorganizowana przez magazyn Handel, podejmująca dyskusję na tematy związane z: zmianami regulacji prawnymi a wzrostem cen w niektórych kategoriach, metod marketingowych wspierających sprzedaż w sklepach małoformatowych, znaczenia kanału małoformatowego dla wprowadzania nowych produktów, czy scenariuszy rozwoju kanału małoformatowego i jego miejsce w strategiach sprzedażowych producentów.

Drugiego dnia odbyła się Akademia Trade Marketingu współorganizowana przez pismo Hurt i Detal. W ramach niej eksperci poprowadzili panele:

  • Sklep i jego otoczenie. W jakim otoczeniu funkcjonuje Twój sklep? Czy rzeczywiście sklep odpowiada na potrzeby mieszkańców?
  • Wizualizacja placówki handlowej. Czy wizualizacja Twojego sklepu zachęca klientów do zakupów. Czy klient dobrze czuje się w Twoim sklepie?
  • Merchandising – zasady ekspozycji. Czy tak naprawdę znasz zasady ekspozycji towarów na półce? Dowiedz się jak ustawienie towarów wpływa na wielkość koszyka zakupowego.
  • Sposoby aktywowania klientów. Budowanie lojalności i zaufania. Co zrobić, aby klienci byli bardziej aktywni w zakupach, jak zwiększyć koszyk zakupowy? Zasady organizowania akcji promocyjnych. Co zrobić, aby klienci zawsze wracali do Twojego sklepu i byli bardziej lojalni? Zasady organizowania systemów lojalnościowych.

Kolejnym elementem był Kongres Mięsny, którego gośćmi i panelistami było kierownictwo największych firm z tej branży.

Czołowi przedstawiciele polskiego handlu

Na zaproszenie Organizatorów wydarzenia w debatach i panelach dyskusyjnych, wzięli udział przedstawiciele z najwyższego szczebla organizacyjnego czołowych koncernów i firm rynku FMCG.W gronie zaproszonych do udziału w roli panelistów znaleźli się m.in.:

  • Artur Czajka, Strategic Insight Manager, GFK
  • Bartosz Bolecki, Retail Business Unit Director PMR
  • Bogusław Kowalski, prezes Graal SA
  • Daniel Zbroszczyk, Client Business Partner Retailer Services, Nielsen
  • Elżbieta Szarejko, ekspert, CMR
  • Jan Sałata, dyrektor generalny, PSH Nasz Sklep S.A.
  • Jarosław Frontczak, Market Analysis Departments Director, PMR
  • Jarosław Jarecki, dyrektor sprzedaży rynku tradycyjnego, Unilever Polska Sp. Z o.o.
  • Maciej  Herman, CEO, Lotte Wedel Sp. z o.o.
  • Marcin Skowron, wiceprezes, Zakłady Tłuszczowe "Bielmar" Sp. z o.o.               
  • Marek Szybalski, prezes zarządu, Rabat Detal Sp. z o.o.
  • Marian Zych, wiceprezes PSH Livio
  • Michał Maksymiec, Retail Vertical Client Director, GFK
  • Michał Mrowiec, wiceprezes, Kompania Piwowarska
  • Mieszko Musiał, wiceprezes, Carlsberg Polska
  • Paweł Gurgul, prezes Hortex
  • Paweł Lipień, dyrektor ds. sieci, Grupa Żywiec
  • Rafal Wróblewski, dyrektor ds rozwoju klientów
  • Rafał Głowacki, Dyrektor Zarządzający, Colian
  • Remigiusz Czernecki, wiceprezes zarządu, dyrektor handlowy, Grupa Kapitałowa Specjał
  • Robert Warda, szef grupy KAM, Unilever
  • Robert Wawro, dyrektor generalny, Maspex
  • Sławomir Głodek, dyrektor sprzedaży krajowej, Dr Gerard Sp. z o.o.
  • Sławomir Jaszczyszyn, commercial director, Maspex Food
  • Szymon Mordasiewicz, Commercial Director, GFK
  • Tomasz Wielgomas, wiceprezes, Dawtona Sp. z o.o.                                                                                                                                            
  • Tomasz Wilkoń, wiceprezes zarządu Rabat Detal Sp. z o.o.

Loteria TARGOMANIA

Podczas dwóch dni Targów odbywały się losowania nagród dla osób posiadających KUPONY LOTERYJNE. W sumie rozlosowano kilkadziesiąt nagród o łącznej kwocie ponad 30 tys. złotych. Wśród nich były telewizory, tablety, laptopy, drony, smartwatch’e, rowery, sprzet sportowy czy zestawy nagród. Fundatorami wszystkich nagród byli Organizatorzy Targów.

Targi Medyczne

Jak co roku na Targi medyczne zapraszane są firmy, które zaprezentują między innymi oferty  z zakresu medycyny naturalnej, profesjonalnych środków czystości i higieny, sprzętu i aparatury medycznej, mebli medycznych, środków opatrunkowych, odzieży i obuwia medycznego. Centrum Medyczne Medyk sp. z.o.o. przygotowała cykl bezpłatnych prelekcji na temat profilaktyki zdrowia dla odwiedzających Targi. Dodatkowo odbyły się bezpłatne badania i  konsultacje lekarskie ze specjalistami.

Złote Medale dla najlepszych

Podczas tegorocznych Targów Jury już po raz siódmy przyznało 30 medali trzydziestu najwyżej ocenionym produktom wraz z certyfikatami i prawem do użytkowania logotypu konkursu na zwycięskich produktach. W konkursie wzięło udział 104 producentów z branży FMCG, kapituła konkursu oceniła w sumie 164 produkty w następujących kryteriach:

 1. Opakowanie, atrakcyjność wizualna/funkcjonalność,

 2. Atrakcyjność cenowa produktu,

 3. Jakość/ocena organoleptyczna.

Lista laureatów prezentuje się następująco:

FIRMA

PRODUKT

BZK ALCO S.A.

WÓDKA ADAM MICKIEWICZ 0,5L

CEDC INTERNATIONAL SP. Z O.O

SOPLICA CYTRYNOWA Z PIGWĄ

DANONE SP. Z O.O.

FANTASIA PREMIUM PŁYNNY KARMEL

DEGA S.A.

SAŁATKA JARZYNOWA A’LA DOMOWA

DR GERARD SP. Z O.O.

PRYNCYPALKI ORZECHOWE

FROSTA SP. Z O.O

RYBA Z PIECA PO WŁOSKU

GOLIARD SP. Z O.O.

KLUSKI Z JAJ KURY ZIELONONÓŻKI 250G

HORTEX SP. Z O.O

PRZETARTE ANANAS, KOKOS CHIA

KUPIEC SP. Z O.O

WAFLE RYŻOWE Z BELGIJSKĄ CZEKOLADĄ DESEROWĄ

MARS POLSKA SPÓŁKA Z O.O.

KARMA PEDIGREE RODEO

MCCORMICK POLSKA S.A.

MUSZTARDA SAREPSKA

MOSSO KEWPIE POLAND SP. Z O.O

SOS MOSSO SEZAMOWY

MV POLAND SP. Z.O.O.

STUMBRAS PREMIUM ORGANIC

MWS SP. Z O.O.

TYMBARK SOK POMARAŃCZOWY 100 %

NESTLE POLSKA S.A.

KETCHUP ŁAGODNY WINIARY

PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE LASKOPOL

KIEŁBASA SCHABOWA PIECZONA

SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA „MLEKPOL” W GRAJEWIE

SEREK MASCARPONE 

STRAUSS CAFE POLAND SP. Z O.O.

KAWA MK CAFE PREMIUM

ŚNIEŻKA-INVEST SP. Z O.O.

ŚLIWKA W CZEKOLADZIE

THE LORENZ BAHLSEN SNACK-WORLD SP. Z O.O.

LAJKONIK WYPIEKARNIA BAJGLE

TOP FOOD SP. Z O.O.

KARMA VIGO BOGATA W WOŁOWINĘ

UNILEVER POLSKA SP. Z O.O

LIPTON MELISA Z WIŚNIĄ

UPFIELD POLSKA SP. Z O.O.

FLORA PROACTIV

VAN PUR S.A.

ŁOMŻA PSZENICZNE 0,0 %

WINNICA ZBRODZICE NOBILE VERBUM

WINO WALEK ZWEIGELT CZERWONE WYTRAWNE 2017

Z.T. BIELMAR SP. Z O.O.

ŚNIADANIOWA ODPORNOŚĆ

Z.T. KRUSZWICA S.A.

PASTA WARZYWNA WAWRZYNIEC

ZAKŁAD MIĘSNY "CHABURA"

SCHAB PIECZONY NA MAŚLE

ZAKŁAD PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ JAMAR SZCZEPANIAK SP.J

PASSATA POMIDOROWA

ZBYSZKO COMPANY SP. Z O.O.

VERONI ACTIV NATURAL ENERGY DRINK

 

Laureaci statuetek od władz miasta i regionu oraz Złotych Specjałów

Podsumowaniem pierwszego  dnia targów była uroczysta gala wieczorna, podczas której wręczone zostały statuetki m.in. przez przedstawicieli władz samorządowych w następujących kategoriach: Biznes, Żywność, Medycyna, a także nagrody Złoty Specjał za Produkt Roku, Dynamika Roku, Najlepsze Stoisko oraz Osobowość Roku.

STATUETKI MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO w kategorii BIZNES:

  • TARGOWY LIDER BIZNES: Maspex Food Sp. z o.o.
  • PARTNER ROKU: Herbapol Lublin S.A.
  • NAJCIEKAWSZA OFERTA TARGOWA: Dobrowolscy Sp. z o.o.

STATUETKI PREZYDENTA MIASTA RZESZOWA w kategorii ŻYWNOŚĆ:

  • TARGOWY LIDER ŻYWNOŚCI: Hochland Polska Sp. z o.o.
  • PARNTER ROKU: Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności S.A.
  • NAJCIEKAWSZA OFERTA TARGOWA: Prymat Sp. z o.o.

STATUETKI WOJEWODY PODKARPACKIEGO w kategorii MEDYCYNA:

  • TARGOWY LIDER MEDYCZNY: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
  • PARTNER ROKU: MUSTAF MEDICAL S.C.
  • NAJCIEKAWSZA OFERTA TARGOWA: Corrado Polska Sp. J.

STATUETKI ZŁOTY SPECJAŁ:

  • PRODUKT ROKU: Dawtona Sp. z o.o., za Drugie śniadanie mus plus zboża
  • DYNAMIKA SPRZEDAŻY: Wyborowa Pernod Ricard
  • NAJLEPSZE STOISKO: PepsiCo Polska
  • OSOBOWOŚĆ ROKU: Ewa Leniart, Wojewoda Podkarpacki

Podczas Gali Wieczornej  zostały także wręczone odznaczenia państwowe od prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej pana Andrzeja Dudy. Pani wojewoda podkarpacka Ewa Leniart, wręczyła  pracownikom GK SPECJAŁ złote, srebrne i brązowe medale za wzorowe, wyjątkowo sumienne wykonywanie obowiązków służbowych, wynikające z pracy zawodowej.

Lista odznaczonych pracowników:

Złote Medale:

  • MAREK BYDŁOWSKI
  • ROMAN CZARNY
  • MARIAN DZIAŁA
  • ANNA KŁECZEK
  • MAREK NITECKI
  • ANNA NOWAK-OMIATACZ
  • ARTUR SIKORA
  • PAWEŁ STAWIANY
  • MARIAN ZYCH

Srebrne Medale:

  • AGNIESZKA CHORZĘPA
  • ROBERT DRAK
  • MACIEJ JAWORSKI
  • MAGDALENA LEWICKA
  • ARKADIUSZ PEŁKA
  • KATARZYNA PIOTROWSKA
  • ZBIGNIEW RAJCA
  • MAŁGORZATA RYZNAR
  • JANUSZ TRZYNA

Brązowe Medale:

  • MARCIN MARTOWICZ
  • KAMILA TARSA
  • PIOTR WYDERKA

LICYTACJA PRAC ARTYSTÓW

Podczas gali wieczornej odbyła się licytacja, którą przeprowadził Zygmunt Chajzer. Pod młotek zostały przeznaczone 4 prace podarowane przez wybitnych twórców, z której dochód w całości przekazany zostanie osobom niepełnosprawnym, dyskryminowanym, wykluczonym, jak również ich rodzinom i osobom znajdującym się w ciężkiej sytuacji materialnej. Licytacja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Oto wylicytowane prace:

  • ZDZISŁAW BEKSIŃSKI, BEZ TYTUŁU,
  • DIANA ŻARÓW, „ZOSTAW MNIE”
  • MIROSŁAW RUSINEK, „MODLITWA”
  • ANDRZEJ KORZEC, „WIEŻA ZAMKU”

Patroni i partnerzy

TARGI zostały objęte patronatem honorowym przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi - Jana Krzysztofa Ardanowskiego, Marszałka Województwa Podkarpackiego - Władysława Ortyla, Wojewodę Podkarpackiego - Ewę Leniart oraz Prezydenta Miasta Rzeszowa - Tadeusza Ferenca.

PATRONI: Konsul Honorowy Ukrainy w Rzeszowie, Konsul Honorowy Republiki Słowackiej w Rzeszowie, Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych, Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej,  Podkarpacki Klub Biznesu. PATRONI MEDYCZNI: Centrum Medyczne Medyk, Okręgowa Izba Lekarska, Narodowy Fundusz Zdrowia, Podkarpacki Oddział Wojewódzki w Rzeszowie, Medyczno-Społeczne-Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Rzeszowie, Podkarpacka Okręgowa Izba Aptekarsk, Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Rzeszowie. PATRONI MEDIALNI: Poradnik Handlowca, TVP Rzeszów, Wiadomości Handlowe, Hurt i Detal, Handel, Super Nowości. PARTNERZY TARGÓW: Caritas Diecezji Rzeszowskiej, Podkarpacki Związek Pracodawców Lewiatan.

 

 

Grupę Kapitałową Specjał tworzą:

CENTRALA SPECJAŁ RZESZÓW
SPECJAŁ ODDZIAŁ RZESZÓW (FRANCO)
SPECJAŁ ODDZIAŁ CZELADŹ
SPECJAŁ ODDZIAŁ WROCŁAW
SPECJAŁ ODDZIAŁ WROCŁAW
SPECJAŁ ODDZIAŁ LUBLIN
SPECJAŁ ODDZIAŁ KRAKÓW
SPECJAŁ ODDZIAŁ KRAKÓW
SPECJAŁ ODDZIAŁ TOMASZÓW LUBELSKI
SPECJAŁ ODDZIAŁ WARSZAWA
SPECJAŁ ODDZIAŁ LESZNO
SKLEPY WŁASNE LUBAZO
SPECJAŁ ODDZIAŁ KĘDZIERZYN-KOŹLE
SPECJAŁ ODDZIAŁ MSZANA DOLNA
SPECJAŁ ODDZIAŁ GDAŃSK
SPECJAŁ ODDZIAŁ ŁÓDŹ
SPECJAŁ ODDZIAŁ SZCZECIN
POLSKA SIEĆ FRANCZYZOWA NASZ SKLEP
DELIKATESY PREMIUM NASZ SKLEP
DELIKATESY SEZAM
LIVIO
CEZAL RZESZÓW
CEZAL ŚLĄSKI
SPECJAŁ OCHRONA
SPECJAŁ FINANSE
NASZ SKLEP OCHRONA
ARMA KROSNO
HANDEL POLSKI
RABAT DETAL
SIEĆ ALIGATOR
SPECJAŁ ODDZIAŁ RADOM
SPECJAŁ ODDZIAŁ ZIELONA GÓRA
SPECJAŁ ODDZIAŁ LUBLIN

© Copyright 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone dla Specjał. | Mapa serwisu | Polityka cookies

Powered by: CMS Edito

Realizacja: Ideo,

Website Security Test