Strona główna

Wyszukiwarka

szukaj

Subskrypcja

zapisz

Ponad 300 wystawców na rekordowych Targach Specjał

05.11.2021

Zakończyła się XXIV edycja Targów Biznes Żywność Medycyna Auto Flota Rzeszów 2021 r. Wydarzenie zostało zorganizowane na dużą skalę: zarówno w formie stacjonarnej, jak w online. Na zwiedzających czekało ponad 300 wystawców z całej Polski i z zagranicy. Organizatorem była GK Specjał oraz sieci franczyzowe: Nasz Sklep, Livio i Rabat Detal.

Tegoroczna edycja Targów ponownie odbyła się w obiekcie G2A Arena Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Województwa Podkarpackiego w Jasionce. Na ponad 16 tys. metrów kwadratowych powierzchni wystawienniczej zaprezentowały się firmy z różnych branż, m.in.: FMCG, motoryzacyjnej, finansowej, medycznej, poligraficznej, ochrony mienia, wyposażenia wnętrz sklepów, hurtowni i magazynów.

O godzinie 11:00 uroczystą inaugurację z udziałem władz miasta i regionu poprowadził Zygmunt Chajzer. Pierwszy dzień Targów zakończył się uroczystą galą, podczas której goście mogli bawić się m.in. na koncercie gwiazdy wieczoru – zespołu Enej. Dla klientów i odwiedzających Targi przygotowane zostały liczne atrakcje. Jedną z nich był koncert grupy Piękni i Młodzi, który odbył się drugiego dnia wydarzenia.  Jednemu z uczestników targów wręczono nagrodę specjalną – legendarny włoski skuter – ufundowany przez sponsora: firmę Carlsberg Polska.

Ogólnopolski Kongres – stacjonarnie i online

Równocześnie z Targami odbył się Kongres: „Dokąd zmierza polski handel?”, który zgromadził ekspertów, liderów opinii oraz kluczowe postacie w polskim handlu, w tym przedstawicieli kierownictw największych koncernów i firm rynku FMCG. Kongres został zorganizowany przy współpracy pism branżowych: Poradnik Handlowca, Handel, Hurt i Detal oraz firm analitycznych i badawczych: Centrum Monitorowania Rynku, GFK Polonia, NielsenIQ, Akademii Trade Marketingu, a także GWW. Pełna relacja z Kongresu znajduje się na stronie www.targispecjal.pl

Moderatorami byli redaktorzy najlepszych pism branżowych oraz eksperci firm analitycznych i badawczych. Przez dwa dni odbywały się prezentacje, panele dyskusyjne, debaty poświęcone bieżącej sytuacji w handlu oraz trendom, nowym oczekiwaniom klientów i prognozowanym kierunkom rozwoju. W ramach Kongresu odbyły się m.in. prezentacje i debaty o następującej tematyce:

  • Przyszłość polskiego konsumenta. Które zachowania wymuszone przez pandemię będą dalej ulegać wzmocnieniu, a które osłabną?
  • Wraca SMART shopper. Co to oznacza dla koszyka i zakupów. Czy rzeczywiście wszystko musi być taniej i w promocji? 7 segmentów polskiego konsumenta - czym różnią się od siebie i jakie typy dominują w małym formacie?
  • Jak za pomocą visual merchandisingu i skutecznej komunikacji POS zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie?
  • Jak zmieniły się zachowania konsumenckie w czasie Pandemii? Czyli kim jest nowy klient i jaki będzie wywierał wpływ na trendy w handlu?
  • Trendy sprzedażowe w sklepach małoformatowych
  • Co małe sklepy wyciągnęły z większego, pandemicznego koszyka i jak zatrzymać pozyskanych w czasie pandemii klientów? Czym można wygrywać z dyskontami i dlaczego niektórym się to udaje?
  • Normalność dwubiegunowa. Redefinicja zakupów - potrzeb - miejsc zakupów.
  • Zredefiniowana normalność: czy brak stabilizacji i powracające pandemiczne fale zakupów na zapas już zostaną? Jak się przygotować i jak reagować na tak szybko zmieniający się popyt konsumentów?

Dodatkowym elementem programu były konferencje finansowe, realizowane przez GWW, poruszające tematy:

  • Polski Ład – nowe wyzwania dla przedsiębiorców
  • Polski Ład – planowane instrumenty wsparcia –ulgi i zachęty podatkowe

Ponadto ważnym punktem był Kongres Mięsny, którego gośćmi było kierownictwo największych firm z tej branży, gdzie dyskutowano czy pandemia zmieniła branżę mięsną, czy zmieniła klienta oraz jakie są perspektywy i trendy?

Czołowi przedstawiciele polskiego handlu

Na zaproszenie Organizatorów wydarzenia w debatach i panelach dyskusyjnych, wzięli udział przedstawiciele z najwyższego szczebla organizacyjnego czołowych koncernów i firm rynku FMCG.W gronie zaproszonych do udziału w roli panelistów znaleźli się m.in.:

  • Agata Makowska, Dyrektor Handlowy, Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
  • Andrzej Groszewski, Dyrektor Handlowy, FC Kopernik S.A.
  • Aneta Skowron, adwokat, GWW
  • dr Marek Borowiński, Shop Doctor
  • dr Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna, Handel,
  • Elżbieta Szarejko, Ekspert, CMR
  • Jan Kolański, Prezes Zarządu, Grupa Kapitałowa Colian
  • Jan Sałata, Dyrektor Generalny, PSH Nasz Sklep S.A.
  • Jerzy Bojarski, Dyrektor ds. Klientów Strategicznych, Grupa Olewnik .
  • Krzysztof Tokarz, Prezes Zarządu, Grupa Kapitałowa Specjał
  • Maciej Herman, Dyrektor Generalny, Lotte Wedel
  • Marcin Zieliński, Dyrektor ds. rozwoju, Makarony Polskie SA
  • Marek Sypek, Dyrektor Generalny, Stock Polska
  • Marian Zych, Wiceprezes, PSH Livio Sp. z o.o.
  • Mateusz Pietranek, doradca podatkowy, GWW
  • Michał Maksymiec, Dyrektor ds. współpracy z sieciami detalicznymi Panelu Gospodarstw Domowych, GfK Polonia
  • Michał Mrowiec, Wiceprezes ds. Sprzedaży, Kompania Piwowarska
  • Mieszko Musiał, Prezes Zarządu, Carlsberg Polska
  • Paweł Głowniak, Dyrektor Handlowy, Herbapol Lublin S.A.
  • Paweł Gurgul, Prezes Zarządu, Grupa Hortex
  • Rafał Wróblewski, Dyrektor Sprzedaży, Członek Zarządu, Nestle Polska S.A.
  • Remigiusz Czernecki, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Handlowy, Grupa Kapitałowa Specjał
  • Robert Sas, Sales Lead, Traditional Trade, Mondelez Polska Sp. z o.o.
  • Robert Warda, Krajowy Dyrektor ds. Rozwoju Klientów w Kanale Proximity TT w Unilever Polska Sp. z o.o.
  • Robert Wawro, Chief Operating Officer, Maspex
  • Sławek Brzózek, Senior ESG&CSR Expert, Go Responsible Sp. z o.o.
  • Szymon Mordasiewicz, Commercial Director Consumer Panel Poland w GfK,
  • Teresa Pietrzyk, Dyrektor ds. Zakupów, PSH Nasz Sklep, MODERATOR
  • Tomasz Baran, Dyrektor Obszaru Sprzedaży/ Director, South-East Sales, „SOKOŁÓW” S.A.
  • Tomasz Parzybut, Dyrektor Generalny,  Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Warszawa
  • Tomasz Wilkoń, Wiceprezes Zarządu, Rabat Detal Sp. z o.o.
  • Tomasz Wysocki, Client Business Partner / Sourcing Leader, NielsenIQ
  • Urszula Miazga,  Marketing Manager Zakład Mięsny Smak Górno sp. z o.o. w Łowiczu
  • Waldemar Dimke, Dyrektor Sprzedaży, Hochland Polska Sp. z o.o.

Loteria TARGOMANIA

Podczas dwóch dni Targów odbywały się losowania nagród dla osób posiadających KUPONY LOTERYJNE. W sumie rozlosowano kilkadziesiąt nagród o łącznej kwocie ponad 30 tys. złotych. Wśród nich były telewizory, tablety, laptopy, drony, smartwatch’e, rowery, sprzęt sportowy czy zestawy nagród. Fundatorami wszystkich nagród byli Organizatorzy Targów.

Złote Medale dla najlepszych

Podczas tegorocznych Targów Jury już po raz siódmy przyznało 30 medali trzydziestu najwyżej ocenionym produktom wraz z certyfikatami i prawem do użytkowania logotypu konkursu na zwycięskich produktach. W konkursie wzięło udział 93 producentów z branży FMCG, kapituła konkursu oceniła w sumie 156 produkty w następujących kryteriach:

 1. Opakowanie, atrakcyjność wizualna/funkcjonalność,

 2. Atrakcyjność cenowa produktu,

 3. Jakość/ocena organoleptyczna.

 

Lista laureatów prezentuje się następująco:

NAZWA PRODUCENTA

PRODUKT

BAHLSEN GMBH & CO. KG

CIASTKA MARKIZY HIT SŁODZIAK MANGO 220 G

DANONE S.A.

ALPRO MLEKO ROŚLINNE NAPÓJ SOJOWY SOYA BARISTA 1 L

DĘBOWA POLSKA SP. Z O.O. SP. K.

WÓDKA DĘBOWA POLSKA EXCELLENT 40% STRZYKAWKA 0,7 L

FRONERI POLSKA SP. Z O.O.

LODY KAKTUS CYTRYNA-TRUSKAWKA 45 ML

FROSTA SP. Z O.O.

MEXICAN STYLE CHICKEN KURCZAK Z RYŻEM PO MEKSYKAŃSKU 450 G

HOCHLAND POLSKA SP. Z O.O.

SER ŻÓŁTY SIELSKI KLASYCZNY W PLASTRACH 120 G

JNT GROUP S.A. SP.K.

WINO MUSUJĄCE MONTE SANTI ICE ROSE 0,75 L

KOPERNIK POLSKA SP. Z O.O.

BATON PIERNIKOWY Z NADZIENIEM O SMAKU LIMONKI W BIAŁEJ CZEKOLADZIE 49 G

LISNER POZNAŃ SP. Z O.O. SP. K.

FILETY ŚLEDZIOWE W SOSIE GRZYBOWYM Z BOROWIKAMI 280 G   

LOTTE WEDEL SP. Z O.O.

PTASIE MLECZKO WANILIOWE W MOCNO GORZKIEJ 80% CZEKOLADZIE 360 G

MAKARONY POLSKIE S.A.

GOŁĄBKI WEGETARIAŃSKIE 400 G

MAMUT POLSKA S.A.

SUCHARKI Z RODZYNKAMI 235 G

MASPEX FOOD SP. Z O.O.

PASTA WARZYWNA PAPRYKA I FASOLA 180 G

NAŁĘCZÓW ZDRÓJ SP. Z O.O.

CISOWIANKA PERLAGE NATURALNA WODA MUSUJĄCA 0,7 L

NESTLE POLSKA S.A.

WINIARY MAJONEZ DEKORACYJNY 0,7L

NESTLE WATERS POLSKA S. A.

WODA NAŁĘCZOWIANKA NAŁ + CYNK O SMAKU CZARNEJ PORZECZKI 0,7 L

P.P.U.H. ALBATROS KRZYSZTOF PRUCNAL

FILETY ŚLEDZIOWE Z IMBIREM I POREM 400 G

PROFI S.A.

PASZTET FIRMOWY 131 G

PRYMAT SP. Z O.O.

PRZYPRAWA DO ROSOŁU XXL 30 G

RED BULL SP. Z O.O.

RED BULL ENERGY DRINK ZERO 250 ML

ROLNIK SP. Z O.O.

OGÓRKI KONSERWOWE 900 ML

SOKOŁÓW S.A.

KRAKOWSKA SUCHA Z SZYNKI EXTRA 260 G

STRAUSS CAFE POLAND SP. Z O.O.

MK CAFE PREMIUM KAWA ZIARNISTA 500 G

TARCZYŃSKI S.A.

ROŚLINNE KABANOSY 90 G

TOPFOOD SP. Z O.O.

MLEKO UHT 1,5% 1L EXTRA WYPAS

UNILEVER POLSKA SP. Z O.O. DYWIZJA HERBATY - EKATERRA

LIPTON YELLOW LABEL HERBATA CZARNA 50 G

VAN PUR S.A.

PIWO ŁOMŻA MIODOWE KORZENNE 0,5 L

ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO KABANOS SP. J.

SZYNKA TRADYCYJNA OD KOJSA OK. 1,2 KG

ZAKŁADY MIĘSNE "SZUBRYT" SP. Z O.O.

ROLADKI WIEPRZOWE Z NADZIENIEM PIECZARKOWO-SEROWYM 440 G

ZAKŁADY TŁUSZCZOWE „KRUSZWICA” S.A.

MARGARYNA SMAKOWITA OWSIANA 400 G

 

Laureaci statuetek od władz miasta i regionu oraz Złotych Specjałów

Podsumowaniem pierwszego  dnia targów była uroczysta gala wieczorna, podczas której wręczone zostały statuetki m.in. przez przedstawicieli władz samorządowych w następujących kategoriach: Biznes, Żywność, Medycyna, a także nagrody Złoty Specjał za Produkt Roku, Dynamika Roku, Najlepsze Stoisko oraz Osobowość Roku.
 

STATUETKI MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO w kategorii BIZNES:

TARGOWY LIDER BIZNESU: DANONE S.A.

PARTNER ROKU: MONDELEZ POLSKA S.A.

NAJCIEKAWSZA OFERTA TARGOWA: ZBYSZKO COMPANY S.A.

 

STATUETKI PREZYDENTA MIASTA RZESZOWA w kategorii ŻYWNOŚĆ:

TARGOWY LIDER ŻYWNOŚĆI: MCCORMICK POLSKA S.A.

PARTNER ROKU: "Herbapol - Lublin" S. A.

NAJCIEKAWSZA OFERTA TARGOWA: FIRMA „KABANOS” MIROSŁAW KOJS I JOANNA KOJS- KOWALCZYK 

STATUETKI WOJEWODY PODKARPACKIEGO w kategorii MEDYCYNA:

TARGOWY LIDER MEDYCZNY: TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH S.A.

PARTNER ROKU: TECHNOANA BARBARA LOOZEN

NAJCIEKAWSZA OFERTA TARGOWA: MUSTAF S.C.

STATUETKI ZŁOTY SPECJAŁ:

OSOBOWOŚĆ ROKU: MIESZKO MUSIAŁ

PRODUKT ROKU : CZANIECKIE MAKARONY SP. Z O.O.

DYNAMIKA SPRZEDAŻY: CEDC INTERNATIONAL SP. Z O.O.

WSPÓŁPRACA 2021: MASPEX BEVERAGES

PARTNER FLOTOWY 2021: REX AUTO SP. Z O. O.

 

Podczas Gali Wieczornej zostały także wręczone odznaczenia państwowe od prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej pana Andrzeja Dudy. Sekretarz Stanu w Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Pan Minister Adam Kwiatkowski wręczył  pracownikom GK SPECJAŁ złote, srebrne i brązowe medale za wzorowe, wyjątkowo sumienne wykonywanie obowiązków służbowych, wynikające z pracy zawodowej.

 

Lista odznaczonych pracowników:

Złote Medale:

MARZENA BALDY

RYSZARD KUCHARSKI

ANDRZEJ MAJEWSKI

 

Srebrne Medale:

 

MONIKA CEGŁOWSKA

MARCIN JACEK

SEBASTIAN KATLEWSKI

JOLANTA KLUBA

MARIOLA KOWALIK

MARIA KUREK

RENATA MALINOWSKA

LIDIA SCHOLZ

RAFAŁ SKIBA

JERZY SOLARZ

WOJCIECH SZOŁTYSIK

DARIUSZ WITOWSKI

SEBASTIAN WOLAK

 

Brązowe Medale:

MARIUSZ CHMIEL

KLAUDIA DRAGAN

MARIUSZ KOKOSZKA

TOMASZ ŁĄTKA

MAŁGORZATA PUK

MIKOŁAJ TOKARZ

 

LICYTACJA PRAC ARTYSTÓW

Podczas gali wieczornej odbyła się licytacja, którą przeprowadził Zygmunt Chajzer. Pod młotek zostały przeznaczone 9 prace podarowane przez wybitnych twórców, z której dochód w całości przekazany zostanie osobom niepełnosprawnym, dyskryminowanym, wykluczonym, jak również ich rodzinom i osobom znajdującym się w ciężkiej sytuacji materialnej. Licytacja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem

Patroni i partnerzy

TARGI zostały objęte patronatem honorowym przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Marszałka Województwa Podkarpackiego - Władysława Ortyla, Wojewodę Podkarpackiego - Ewę Leniart oraz Prezydenta Miasta Rzeszowa – Konrada Fijołka. Partner Targów i Kongresu: Podkarpackie

PATRONI MEDIALNI: Poradnik Handlowca, Hurt i Detal, Handel, Super Nowości.

PARTNERZY TARGÓW: Caritas Diecezji Rzeszowskiej, Pracodawcy Rzeczpospolitej Polskiej, Podkarpacki Klub Biznesu. PATRONI MEDYCZNI: Centrum Medyczne Medyk, Okręgowa Izba Lekarska, Narodowy Fundusz Zdrowia, Podkarpacki Oddział Wojewódzki w Rzeszowie, Medyczno-Społeczne-Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Rzeszowie, Podkarpacka Okręgowa Izba Aptekarska,  Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Rzeszowie.

 

 

Grupę Kapitałową Specjał tworzą:

CENTRALA SPECJAŁ RZESZÓW
SPECJAŁ ODDZIAŁ RZESZÓW (FRANCO)
SPECJAŁ ODDZIAŁ CZELADŹ
SPECJAŁ ODDZIAŁ WROCŁAW
SPECJAŁ ODDZIAŁ LUBLIN
SPECJAŁ ODDZIAŁ KRAKÓW
SPECJAŁ ODDZIAŁ TOMASZÓW LUBELSKI
SPECJAŁ ODDZIAŁ WARSZAWA
SPECJAŁ ODDZIAŁ LESZNO
SPECJAŁ ODDZIAŁ KRAPKOWICE
SPECJAŁ ODDZIAŁ MSZANA DOLNA
SPECJAŁ ODDZIAŁ GDAŃSK
SPECJAŁ ODDZIAŁ ŁÓDŹ
SPECJAŁ ODDZIAŁ SZCZECIN
SPECJAŁ ODDZIAŁ RADOM
SPECJAŁ ODDZIAŁ ŚREM
SPECJAŁ ODDZIAŁ ZIELONA GÓRA
SPECJAŁ ODDZIAŁ OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
SPECJAŁ ODDZIAŁ ZIELONA GÓRA
POLSKA SIEĆ FRANCZYZOWA NASZ SKLEP
DELIKATESY PREMIUM NASZ SKLEP
DELIKATESY SEZAM
LIVIO
CEZAL RZESZÓW
CEZAL ŚLĄSKI
SPECJAŁ OCHRONA
SPECJAŁ FINANSE
NASZ SKLEP OCHRONA
ARMA KROSNO
HANDEL POLSKI
RABAT DETAL

© Copyright 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone dla Specjał. | Mapa serwisu | Polityka cookies

Powered by: CMS Edito

Realizacja: Ideo,

Website Security Test