Strona główna

Wyszukiwarka

szukaj

LIVIO franczyza stworzona przez kupców dla kupców

29.03.2023

Wiara w polski handel oparty na tradycji, wielopokoleniowym zaangażowaniu i wizji stabilnej przyszłości sprawiły, że w 1994 roku grupa właścicieli sklepów stworzyła zalążek pod strukturę wspierającą handlowców takich jak oni, strukturę która w przyszłości miała dać im wsparcie i poczucie stabilizacji. Ich wizja do dziś przyświeca pracownikom sieci LIVIO która kontynuuje ich dzieło. Sieć obecnie posiada dane na koniec lutego 2023 r. – 4161 sklepów.

Choć czasy w jakich przyszło nam funkcjonować stanowią nie lada wyzwanie dla tradycyjnego handlu małoformatowego, pracownicy LIVIO każdego dnia z pełnym zaangażowaniem działają aby tworzyć dla swoich partnerów franczyzowych bezpieczną przestrzeń współpracy z jednoczesnym zachowaniem ich niezależności.

- Dziś logo LIVIO, z charakterystycznym zielonym listkiem, jest rozpoznawalnym znakiem przywodzącym na myśl tradycję, świeżość, życie i tak też staramy się aby były odbierane nasze sklepy.  Są to głównie sklepy lokalne, prowadzone przez znanych w okolicy właścicieli, cieszących się szacunkiem i sympatią sąsiadów, w których klient znajduje ulubiony asortyment, wysoką jakość, dobre ceny oraz poczucie komfortu „bycia u siebie”. Na takie właśnie placówki stawiamy i oferujemy im współpracę opartą na wzajemnym poszanowaniu i obustronnych korzyściach – mówi w rozmowie z naszą redakcją Marian Zych - V-ce Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny sieci LIVIO.

Elastyczność  oferowanych pakietów franczyzowych sprawia, że klienci korzystają z preferencyjnych warunków jakie negocjuje dla nich sieć, zachowując jednocześnie pełną swobodę w doborze kanału dostaw, wielkości zamówień, polityce cenowej oraz wszelkich innych aspektach prowadzenia swojego biznesu.

- Wierzymy, że naszą rolą jest dawanie możliwości, pokazywanie dróg a nie narzucanie twardych rozwiązań i obwarowywanie ich niedorzecznymi karami – przekonuje Marian Zych.

Franczyzobiorcy LIVIO każdego dnia mogą liczyć nie tylko na wsparcie wykwalifikowanych pracowników terenowych, dla których praca to przede wszystkim budowane latami relacje z klientami, ale również na wsparcie w postaci nakładów inwestycyjnych. Sieć wspiera franczyzobiorców zapewniając im wizualizacje, doradzając w kwestiach aranżacji placówek, oferując planogramy pozwalające podnieść zyski sklepu, wspierając modernizacje. Franczyzobiorcy, którzy zaufali LIVIO wiedzą, że mogą liczyć na silnego partnera, który jest w stanie zapewnić im stabilność i wsparcie tak bardzo potrzebne w dzisiejszych czasach.

- Nasza pozycja rynkowa umocniła się  w 2013r. kiedy to staliśmy się częścią Grupy Kapitałowej Specjał, zyskując tym samym dodatkowe, ogólnopolskie wsparcie hurtowe. Niejednokrotnie konkurencja wytyka nam zamknięcie się na 1 dostawcę czy nadrzędność jego interesów – nic bardziej mylnego! Szanujemy i wspieramy naszych partnerów dlatego nie narzucamy im 1 kanału dostaw. Specjał to dla nich szansa na dodatkowe retro, lepsze ceny i inne profity osiągane na bazie wypracowanych targetów, niemniej jednak to franczyzobiorca sam decyduje gdzie chce kupować i przy wyborze kieruje się sumą korzyści tzn. cena zakupu plus retro jakie wypłaca dany dystrybutor – mówi Marian Zych.

W dobie borykania się właścicieli sklepów z ciągle rosnącymi kosztami prowadzenia biznesu, bez wątpienia dużym atutem przynależności do sieci LIVIO jest brak opłaty franczyzowej przy jednoczesnym 100% poziomie wypłaty wypracowanego retra. Klienci mogą liczyć na wsparcie finansowe ale nie tylko. Livio oferuje im pomoc w bardzo wielu aspektach dysponując szeregiem umów około biznesowych jak tanie kredyty, zakup sprzętu i wyposażenia sklepu. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów w 2016r. oddano do ich dyspozycji platformę szkoleń elearningowych pod nazwą „Uniwersytet Przedsiębiorczości”. W ramach tego projektu od lat z powodzeniem nie tylko franczyzobiorcy ale również ich pracownicy zdobywają, poszerzają i systematyzują swoją wiedzę zdobywając przy okazji atrakcyjne nagrody.

Na przestrzeni Lat LIVIO bardzo poszerzyło swoją działalność i także w tym roku nie zamierza zwalniać tempa. Jak mówi Marian Zych - ambitne plany ekspansyjne, rozwój narzędzi sprzedaży to tylko niektóre elementy objęte strategią rozwoju na lata 2023-2024. Jedno bez wątpienia się nie zmieni – najważniejszy dla LIVIO jest partner i nasze wspólne, stabilne jutro.  

 

 

Grupę Kapitałową Specjał tworzą:

CENTRALA SPECJAŁ RZESZÓW
SPECJAŁ ODDZIAŁ RZESZÓW (FRANCO)
SPECJAŁ ODDZIAŁ CZELADŹ
SPECJAŁ ODDZIAŁ WROCŁAW
SPECJAŁ ODDZIAŁ LUBLIN
SPECJAŁ ODDZIAŁ KRAKÓW
SPECJAŁ ODDZIAŁ TOMASZÓW LUBELSKI
SPECJAŁ ODDZIAŁ WARSZAWA
SPECJAŁ ODDZIAŁ LESZNO
SPECJAŁ ODDZIAŁ KRAPKOWICE
SPECJAŁ ODDZIAŁ MSZANA DOLNA
SPECJAŁ ODDZIAŁ GDAŃSK
SPECJAŁ ODDZIAŁ ŁÓDŹ
SPECJAŁ ODDZIAŁ SZCZECIN
SPECJAŁ ODDZIAŁ RADOM
SPECJAŁ ODDZIAŁ ŚREM
SPECJAŁ ODDZIAŁ ZIELONA GÓRA
SPECJAŁ ODDZIAŁ OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
SPECJAŁ ODDZIAŁ ZIELONA GÓRA
SPECJAŁ ODDZIAŁ WĄGROWIEC
POLSKA SIEĆ FRANCZYZOWA NASZ SKLEP
DELIKATESY PREMIUM NASZ SKLEP
DELIKATESY SEZAM
LIVIO
CEZAL RZESZÓW
CEZAL ŚLĄSKI
SPECJAŁ OCHRONA
SPECJAŁ FINANSE
NASZ SKLEP OCHRONA
ARMA KROSNO
HANDEL POLSKI
RABAT DETAL
Mapa serwisu | Polityka cookies

© Copyright 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone dla Specjał.

Powered by: CMS Edito

Realizacja: Ideo,

Website Security Test