Strona główna

Wyszukiwarka

szukaj

Ogólnopolski Kongres FMCG

10.11.2023

W ramach Targów Biznes Żywność Medycyna Auto Flota odbył się  Kongres FMCG. Była to już 5 edycja wydarzenia, które co roku gromadzi ekspertów, liderów opinii oraz kluczowe postacie w polskim handlu, w tym przedstawicieli kierownictw największych koncernów i firm rynku FMCG. Moderatorami byli redaktorzy najlepszych pism branżowych.

Jak zmienił się detaliczny obraz Polski? Czego nauczyły nas ostatnie 3 lata?  Rola Małego Formatu i zmiany zachowań konsumentów. To tylko niektóre tematy jakie poruszyliśmy w ramach tegorocznego Kongresu FMCG. Do udziału w roli panelistów zaproszeni zostali przedstawiciele kadry zarządzającej czołowych polskich i zagranicznych firm z branży FMCG oraz ekspertów firm badawczych.

Uczestnikami Kongresu byli:

·       Bąk Marek, Dyrektor Handlowy, Dawtona Sp. z o.o.                                        

·       dr Borowiński Marek, Shop Doctor, www.shopdoctor.pl

·       Chmal Arkadiusz, Prezes Zarządu, REN Sp. z o.o.

·       Czernecki Remigiusz, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Handlowy, Grupa Kapitałowa Specjał, Przewodniczący Rady Nadzorczej REN

·       Gąska Władysław, Dyrektor Handlowy, Członek Zarządu, Koral Trade Sp. z o.o.

·       Generalczyk Wiesław, Redaktor Naczelny, Poradnik Handlowca,

·       Głowniak Paweł, Dyrektor Handlowy, „HERBAPOL - LUBLIN” S.A.

·       Gondek Piotr, Dyrektor Sprzedaży i Dystrybucji, Carlsberg Polska

·       Grzegorek Paweł, Dyrekor Handlowy, Colian

·       Kozłowska Magdalena, Dyrektor Zarządzająca Europa Środkowa i Wschodnia, Aviko

·       Laskowska Dorota, Dyrektor Sprzedaży, Orbico Sp. z o.o.

·       Łukasik Bogdan, Prezes Modern Expo

·       Maksymiec Michał, Dyrektor ds. Współpracy z Sieciami Detalicznymi, GfK Polonia

·       Mordasiewicz Szymon, Dyrektor Komercyjny, Panel Gospodarstw Domowych, GfK Polonia,

·       Niewadzi Paweł, Dyrektor Sprzedaży i Dystrybucji, Członek Zarządu, Polski Ogród Sp. z o.o.

·       Owerko Marian, Prezes Zarządu, Bakalland Sp. z o.o

·       Partyka Agata, Dyrektor ds. Rozwoju Klientów, Danone Polska

·       Piasta Iwona, General Manager, Grupa Maspex Sp. z o.o.

·       Robert Warda, Krajowy Kierownik ds. Rozwoju Klientów, Unilever

·       Sałata Jan, Dyrektor Generalny, PSH Nasz Sklep S.A.

·       Sas Robert, Senior Director & Managing Director Poland, MEU Central Europe

·       Siedlik Mariusz, Sales Director Poland&Baltics&Ukraine, Tchibo

·       Snopkowski Marcin, Dyrektor Generalny, Lodziarnie Firmowe Sp. z o.o. Sp.k.

·       Sroka Radosław, Dyrektor Sprzedaży ds. Klientów Kluczowych w PPL KORAL

·       Sypek Marek, Dyrektor Generalny, Stock Polska 

·       Szarejko Elżbieta, Ekspert, CMR

·       dr Szczepańska Michalina, Redaktor Naczelna, Handel,

·       Szpotowicz Konrad, National Customer Development Manager & Route To Market Transformation Lead, Unilever Polska Sp. z o.o.

·       Tarka Katarzyna, Sales and Marketing Director, Mamut

·       Tokarz Krzysztof, Prezes Zarządu, Grupa Kapitałowa Specjał

·       Trydeński Rafał, Prezes Zarządu Unilever Polska Sp. z o. o.

·       Wawro Robert, COO, Grupa Maspex Sp. z o.o.

·       Wilamowski Błażej, Dyrektor Komercyjny, Członek Zarządu, OSHEE™ Polska Sp. z o.o.

·       Wilkoń Tomasz, Wiceprezes Zarządu, Rabat Detal Sp. z o.o.

·       Wojciechowski Paweł, Sales Director for Poland and Central Europe at FRoSTA Poland,

·       Wróblewski Rafał, Sales Director, Nestlé Polska S.A.

·       Wysocki Tomasz, Client Business Partner / Sourcing Leader, NielsenIQ

·       Zajdel-Pawlak Karolina, Prezes, NielsenIQ

·       Zych Marian, Wiceprezes, PSH Livio Sp. z o.o.

W ramach tegorocznego Kongresu uczestnicy mogli wysłuchać debat:

1/ Dostosować się do zmian czy je antycypować i wyprzedzać rynek? Czego nauczyły nas ostatnie 3 lata w kontekście pracy w handlu detalicznym w aspekcie zarządzania organizacją, sklepem, pracy z konsumentem i pracownikiem? Szymon Mordasiewicz, Dyrektor Komercyjny, Panel Gospodarstw Domowych, GfK Polonia, moderator

2/ Debata z zaproszonymi gośćmi:  Mały Format Sieciowy jako niezbędny element polskiego rynku detalicznego zaspokajający specyficzne i konkretne potrzeby polskich konsumentów. Jak musi wyglądać i czym się różnić od innych formatów, aby dalej się skutecznie rozwijać?

3/ Zmiana zachowań konsumentów i jak na nie reagować?

4/  Co dzieje się w mniejszym formacie? Dlaczego oraz jak powiększyć koszyk dzięki wiedzy o współkupowaniu? Waga nowości w sklepie.

5/ Co powinien zrobić REN, żeby zostać nr 1 w dystrybucji mrożonek FMCG oraz HoReCa w Polsce?

 

Transmisja z prezentacji i debat dostępna jest na stronie targispecjal.pl 

Grupę Kapitałową Specjał tworzą:

CENTRALA SPECJAŁ RZESZÓW
SPECJAŁ ODDZIAŁ RZESZÓW (FRANCO)
SPECJAŁ ODDZIAŁ CZELADŹ
SPECJAŁ ODDZIAŁ WROCŁAW
SPECJAŁ ODDZIAŁ LUBLIN
SPECJAŁ ODDZIAŁ KRAKÓW
SPECJAŁ ODDZIAŁ TOMASZÓW LUBELSKI
SPECJAŁ ODDZIAŁ WARSZAWA
SPECJAŁ ODDZIAŁ LESZNO
SPECJAŁ ODDZIAŁ KRAPKOWICE
SPECJAŁ ODDZIAŁ MSZANA DOLNA
SPECJAŁ ODDZIAŁ GDAŃSK
SPECJAŁ ODDZIAŁ ŁÓDŹ
SPECJAŁ ODDZIAŁ SZCZECIN
SPECJAŁ ODDZIAŁ RADOM
SPECJAŁ ODDZIAŁ ŚREM
SPECJAŁ ODDZIAŁ ZIELONA GÓRA
SPECJAŁ ODDZIAŁ OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
SPECJAŁ ODDZIAŁ ZIELONA GÓRA
SPECJAŁ ODDZIAŁ WĄGROWIEC
POLSKA SIEĆ FRANCZYZOWA NASZ SKLEP
DELIKATESY PREMIUM NASZ SKLEP
DELIKATESY SEZAM
LIVIO
CEZAL RZESZÓW
CEZAL ŚLĄSKI
SPECJAŁ OCHRONA
SPECJAŁ FINANSE
NASZ SKLEP OCHRONA
ARMA KROSNO
HANDEL POLSKI
RABAT DETAL
Mapa serwisu | Polityka cookies

© Copyright 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone dla Specjał.

Powered by: CMS Edito

Realizacja: Ideo,

Website Security Test